Posted by: DigicorpGR Category: Uncategorized Comments: 0

Ως content marketing ορίζουμε την στρατηγική marketing με την οποία επιλέγουμε , δημιουργούμε και διανέμουμε ποιοτικό περιεχόμενο συναφές με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει μία επιχείρηση με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών αλλά και τη διατήρηση των ήδη υπάρχοντων. Αποτελεί εδώ και καιρό μία απο τις βασικές στρατηγικές του Digital Marketing και πλέον θεωρείται ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την ενίσχυση των Brand Awarnesses καθώς και για τη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας με τους πελάτες.

Τι θεωρείται όμως επιτυχημένο περιεχόμενο και πως μπορούμε να βελτιώσουμε το ήδη υπάρχον?

  1. Αρχικά, αυτό που θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψιν σε κάθε στρατηγική μάρκετινγκ είναι ο πελάτης στον οποίο απευθύνεται καθώς και οι ανάγκες που μπορούμε να του καλύψουμε και όχι οι επιθυμίες των επιχειρηματιών. Δημιουργείτε περιεχόμενο για αυτούς και όχι για εσάς!!! Συνεπώς, το περιεχόμενο που δημοσιεύουμε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο ώστε να αγγίζει το καταναλωτικό κοινό που επιθυμείτε να προσεγγίσετε χωρίς να αισθάνεται πίεση για αγορά ή να του δημιουργούνται απορίες σχετικά με το τι παρέχετε.
  2. Περιεχόμενο με προωθητικά μηνύματα όχι μόνο δεν εμπνέει αλλά κουράζει και απογοητεύει τους υποψήφιους πελάτες. Οι λέξεις ‘έμπνευση’ και ‘ενθουσιασμός’ είναι βασικές στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου κάτι που τα διαφημιστικά μηνύματα στερούνται και το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν κούραση και αποστροφή στο κοινό.
  3. Μην υποτιμάτε τη δύναμη της εικόνας στη διαφήμιση. Οι περισσότεροι από εμάς αδυνατούν να διαβάσουν ένα μεγάλο κείμενο οπότε η εναλλαγή του με οπτικοακουστικό υλικό βοηθάει τους χρήστες να μη χάνουν το ενδιαφέρον τους. Οπότε η δημιουργία ενός βίντεο η μίας φωτογραφίας κρατάει το ενδιαφέρον του κοινού αμείωτο και επίσης η κατανόηση της πληροφορίας που δέχεται είναι μεγαλύτερη.
  4. Όποιος πει ότι δεν λατρεύει τα δεδομένα θα πει ψέματα. Έστω κι αν αφορά στο πόσες φορές ξύνει ένας άνθρωπος κατά μέσο όρο τη μύτη του ανά ημέρα, οι αναγνώστες λατρεύουν να διαβάζουν και να μοιράζονται μοναδικές πληροφορίες, έρευνες και στατιστικές οπότε μπορείτε να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο σας με τέτοιου είδους δεδομένα συναφή πάντα με το αντικείμενο της επιχείρησης.
  5. Αναβαθμίστε παλαιότερο περιεχόμενο σας που θεωρείτε εσείς σημαντικό για το κοινό σας. Μπορείτε να εκσυγχρονίσετε ένα δημοφιλές post με νέες πληροφορίες, στατιστικά ή infographics ή οποιαδήποτε σχετική πληροφορία που θα το επικαιροποιήσει για τους αναγνώστες σας.

Στη Digicorp θεωρούμε πως το ποιοτικό περιεχόμενο και η προγραμματισμένη προώθησή του είναι το μυστικό για ένα κερδοφόρο content marketing. Φροντίστε λοιπόν να είστε δημιουργικοί, αναρτώντας όμορφες εικόνες και γνήσια κείμενα και, γρήγορα θα δείτε τους αναγνώστες σας να γίνονται πιστοί πελάτες της επιχείρησής σας.

Αν πάλι σας φαίνονται αυτά βουνό, η Digicorp βρίσκεται εδώ για να αναλάβει τη δημιουργία του πολύτιμου περιεχόμενού σας καθώς και την προώθηση αυτού.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *